PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | 26 | 159--173
Tytuł artykułu

Marketingowa segmentacja rynku

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na podstawie informacji o segmentach rynku, jednostka gospodarcza wybiera tę część rynku, na której najkorzystniej będzie jej sprzedawać swoje produkty lub usługi. Omówiono najczęściej stosowane przez przedsiębiorstwa amerykańskie koncepcje marketingu, segmentację rynku (kategorie podziału), warunki efektywnej segmentacji, umiejscowienie produktu na rynku.
Rocznik
Tom
26
Strony
159--173
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001855

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.