PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 137 | 21--33
Tytuł artykułu

Zachowanie się konsumenta w ujęciu systemowym

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest przedstawienie w ujęciu systemowym zachowania konsumenta na przykładzie rynku żywnościowego. Autorka w tym celu wyspecyfikowała elementy zachowania się konsumenta i wewnętrzne uwarunkowania procesu zakupu żywności wg następujących kategorii: potrzeby, intencje, wymagania, preferencje i gusty.
Rocznik
Numer
Strony
21--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002631

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.