PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | 2 | nr 712 | 15--22
Tytuł artykułu

Konsument - nowe wyzwanie dla marketingu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consumer - a New Challenge for Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym elementem otoczenia marketingowego firmy jest konsument. Stąd wynika konieczność ciągłego dostosowywania strategii marketingowych firmy do zmieniających się oczekiwań konsumentów. Autorka przedstawiła zmiany w strategiach marketingowych i promocyjnych firm zmierzające do natychmiastowej reakcji na zmiany i upodobania klientów i docierania do rynków docelowych tworzonych przez coraz mniejsze grupy klientów.
EN
Changes of consumer behaviour on market demanding adaptation of marketing mechanisms and methods are the subject of the article. Growth or requirements, individualisation of life styles and growing value of time for the consumer were stressed in the first place. Necessary changes in marketing strategies of the firms were indicated concerning anticipation of customer wishes and needs, creating firm's identity, choice of product positioning character and the idea and media of promotion. Marketing enters a new phase of development in which it is treated not only as strategy and tactics but also as culture. The importance of customer retaining strategy grows. Customer oriented culture is expressed in partnership between the seller and the buyer.(original abstract)
Rocznik
Tom
2
Numer
Strony
15--22
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002661

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.