PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | 2 | nr 712 | 9--14
Tytuł artykułu

Strategia marketingowa a sprawność i skuteczność działania firmy

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Strategy as Efficiency and Effectiveness of a Firm Activity
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Istota strategii marketingowej sprowadza się do łączenia możliwości organizacji (jej umiejętności i zasobów), szans i zagrożeń wynikających z otoczenia oraz potrzeb rynku. Algorytm strategii zarządzania marketingowego wskazuje pięć podstawowych etapów działania. Autorka omówiła krótko te etapy.
EN
The article is devoted to strategic marketing in the context of the effectiveness and efficiency of the firm's activity. An essence of the marketing strategy consists in the combination of the organization's capabilities, so its skills and resources, changes and hazards of the environment, and the needs of the market. The strategic marketing includes three aspects: generating strategical options in sense of precisely defined aims of activities, change of strategical options as a wazy exploiting the firm's advantages and overcoming its disadvantages, selection the preferred strategy, which would make possible to find firm's advantages in the environment or trend to get the supremancy over competitors.(original abstract)
Rocznik
Tom
2
Numer
Strony
9--14
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002662

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.