PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | z. 26, nr 740 | 125--139
Tytuł artykułu

Dystrybucja

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Distribution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Realizacja marketingowej koncepcji działania firmy polega nie tylko na wykonywaniu określonych czynności w procesie tworzenia produktów. Jej nieodłącznym, a zarazem bardzo ważnym składnikiem jest dostarczenie produktów odbiorcom. Warunkiem osiągania celów ustalonych w dziedzinie sprzedaży jest więc to, aby wytworzony produkt był zaoferowany konsumentowi zgodnie z jego potrzebami, a więc w odpowiedniej formie oraz we właściwym czasie i miejscu. Spełnienie tego warunku oznacza podjęcie pewnych działań i zastosowanie określonych instrumentów składających się na jeden z elementów marketingu-mix, jakim jest dystrybucja towarów. (abstrakt oryginalny)
EN
Distribution refers to activities that make products available to customers when and where they want to use is a major decision in the development of marketing strategies. A channel of distribution (sometimes called a marketing channel) is a group of individuals and organisations that direct the flow of products from producers to customers. Providing customers benefits should be the driving force behind all marketing channel activities. Buyers'needs and behaviour are therefore important concerns of channel members. Making products available benefits customers. Channels of distribution make products available at the right time, in the right place, and in the right quantity by providing such product-enhancing functions as transport and storage. Although consumers do not see the distribution of a product, they value the product availability that channels of distribution make possible. (original abstract)
Rocznik
Strony
125--139
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J.: Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1992.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing, PWE, Warszawa 1992.
  • Kotler P.: Marketing Management, Prentice Hall, USA 1994.
  • Fryman M.: Marketing w kierowaniu firmą, AG Master, Wrocław, 1991.
  • Sztucki T.: Marketing, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1992.
  • Dibb S., Pride W.: Marketing, Houghton Mifflin Company, Londyn 1993.
  • Hingston P.: Wielka księga marketingu, Signum, Kraków 1992.
  • Lancaster G., Massingham L.: Essentials of Marketing, McGraw-Hill Book Company, England 1993.
  • Kotler P., Armstrong G.: Principles of Marketing, Prentice Hall, USA 1991.
  • Dornis P., Dworzecki Z.: Marketing w firmie, Przegląd Organizacji, Warszawa 1992.
  • Kłeczek R.: Marketing. Ossolineum Warszawa 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002867

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.