PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 | 9--14
Tytuł artykułu

System planowania marketingowego - niektóre aspekty

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Marketing Planning System
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest propozycja ogólnego modelu systemu planowania marketingowego w przedsiębiorstwie.
EN
The article presents an effective marketing planning system. The marketing planning system is understood as a logical sequence of activities leading to the setting of marketing objectives and the formulation of plans for achieving them.(original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
9--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003307

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.