PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 Problemy teorii i praktyki marketingu | 9--14
Tytuł artykułu

System planowania marketingowego - niektóre aspekty

Warianty tytułu
The Marketing Planning System
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest propozycja ogólnego modelu systemu planowania marketingowego w przedsiębiorstwie.
EN
The article presents an effective marketing planning system. The marketing planning system is understood as a logical sequence of activities leading to the setting of marketing objectives and the formulation of plans for achieving them. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Aldag R.J., Stearns T.M.: Management. South-Western Publishing Co. Ohio 1987.
  • Keegan W.J.: Global Marketing Management. Prentice-Hall International Editions 1989.
  • McDonald M.: Marketing Plans. How to Prepare Them. How to Use Them. Butterworth-Heinemann Ltd. 1995.
  • Wills G., Cheese J., Kennedy S., Rushton A.: Introducing Marketing. Pan Books. London 1984, s. 217.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003307

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.