PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 Problemy teorii i praktyki marketingu | 135--148
Tytuł artykułu

Organizacja pracy i stanowiska w sferze public relations

Warianty tytułu
Post and Work Organization in Public Relations Sector
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedsiębiorstwo może sprzedawać swoje produkty wtedy, gdy jest akceptowane przez społeczeństwo. Podstawę tej akceptacji stanowi pozytywna reputacja przedsiębiorstwa, będąca składnikiem jego wartości. Kreowanie pozytywnego image firmy to public relations (PR). Autor przedstawia organizację pracy w tej sferze, zakres działania specjalisty PR, psychologiczne aspekty komunikowania wewnątrz organizacji i z otoczeniem firmy, a także plan działań w sferze kreowania wizerunku firmy.
EN
The author describes the rules of using public relations. After describing the rules of work and organizations, he presents an example of a plan of work.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bianketti M.: Kod na drodze. "Businessman" 1993 nr 8.
  • Czarnecki A.: Gorsze niż piorun. "Businessman" 1994 nr 4.
  • Kramer T.: Marketing. Katowice 1992, s. 96.
  • Lossy M.: Lew, orzeł czy kot. "Businessman" 1993 nr 2.
  • Parkinson C.N.: Marketing. Poznań 1992, s. 61.
  • Włodarczyk K.: Marketing w przewozach kolejowych. Praca magisterska. Wrocław 1995 (maszynopis), s. 84.
  • Wojtasik L.: Zarys psychologii propagandy. Warszawa 1973, s. 74.
  • Zemler Z.: Public relations - kreowanie reputacji firmy. Warszawa 1992, s. 63.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003315

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.