PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 | 135--148
Tytuł artykułu

Organizacja pracy i stanowiska w sferze public relations

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Post and Work Organization in Public Relations Sector
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedsiębiorstwo może sprzedawać swoje produkty wtedy, gdy jest akceptowane przez społeczeństwo. Podstawę tej akceptacji stanowi pozytywna reputacja przedsiębiorstwa, będąca składnikiem jego wartości. Kreowanie pozytywnego image firmy to public retions (PR). Autor przedstawia organizację pracy w tej sferze, zakres działania specjalisty PR, psychologiczne aspekty komunikowania wewnątrz organizacji i z otoczeniem firmy, a także plan działań w sferze kreowania wizerunku firmy.
EN
The author describes the rules of using public relations. After describing the rules of work and organizations, he presents an example of a plan of work.(original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
135--148
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003315

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.