PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 10 | 13--24
Tytuł artykułu

Jakość i zarządzanie jakością

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono historyczne aspekty jakości, jej definicję i jej kształtowanie wg zasady 1-10-100, normy ISO 9000, zarządzanie jakością (TQM) i jej zalety, kulturę powszechnej jakości, a w szczególności orientację na klienta i jego wymagania jakościowe. Omówiono różne narzędzia zapewnienia jakości, ciągłe ulepszanie (Kaizen) produktów, benchmarking, reengineering i lean production.
Rocznik
Numer
Strony
13--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003858

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.