PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 141 | 73--103
Tytuł artykułu

Wpływ informacji marketingowej na zachowania konsumenta

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka omówiła strumienie i środki informacji marketingowej oddziałującej na konsumenta, czynniki wpływające na zachowania konsumentów (czynniki obiektywne: ekonomiczne i organizacyjne, biologiczne, demograficzne, demograficzno-zawodowe, czynniki subiektywne: nawyki, motywy, postawy, czas wolny, grupy odniesienia, wpływy kulturowe, moda, aspiracje), prawidłowości tych zachowań oraz wyniki badań bezpośrednich wpływu promocji na zachowania nabywcze konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
73--103
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004017

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.