PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 141 | 41--52
Tytuł artykułu

Miejsce i rodzaje informacji o konsumencie w systemie informacji marketingowej przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest prezentacją koncepcji zakresu, źródeł i metod pozyskiwania informacji o konsumencie, tworzonej z myślą o systemie informacji przedsiębiorstwa i jego procesie decyzyjnym. Autor omówił pojęcie i strukturę systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie, znaczenie badań marketingowych w pozyskiwaniu informacji o konsumentach dla potrzeb przedsiębiorstw oraz źródła i charakter informacji o konsumentach w systemie informacji marketingowej przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
41--52
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004019

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.