PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 7 | nr 759 | 61--66
Tytuł artykułu

Marketing w strategii międzynarodowej przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing in the International Strategy of the Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono rolę marketingu w strategii międzynarodowej przedsiębiorstwa. Autor przedstawia dwa kierunki w podejściu do marketingu przedsiębiorstwa działającego w skali międzynarodowej. Pierwszy z nich traktuje marketing jako proces uwarunkowany przez czynniki lokalne. Zwolennicy drugiego kierunku opowiadają się za standaryzacją marketingu międzynarodowego.
EN
There are two different approaches to marketing at the international level. On one hand the marketing of multinational firms is treated as locally definited. This approach is supported by showing many differencies existing between different countries. On the other hand marketing of a multinational firm can be treated as a system of knowledge and skills, which can be transferred from one country to another. This approach opens the possibility of standardization of the marketing activities at international level. (original abstract)
Rocznik
Tom
7
Numer
Strony
61--66
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004084

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.