PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 784 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - koncepcje przekrojowe | 44--49
Tytuł artykułu

Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W referacie omawia się podstawowe związki marketingu z procesem zarządzania przedsiębiorstwa. Podkreśla się także znaczenie tej orientacji dla uzyskania sukcesów przedsiębiorstwa. Zwraca się przy tym uwagę na konieczną zmienność działań a także stosowny związek decyzji strategicznych i taktycznych. (abstrakt oryginalny)
EN
In this presentation basic relations between marketing and management process inside an enterprise are given. The importance of marketing approach in company's success is treat. Special attention is given to the required flexibility of undertaken activities and coherence of strategic and tactic decisions. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Baker M.J.: One more time - what is marketing? [w:] The marketing Book s.10, Butterworth Heinemann Ltd. 1994.
  • Kay J.: Podstawy sukcesu firmy. Warszawa: PWE 1996.
  • King S.: Journal of Marketing Management 1985.
  • Spillard P.: Organization for marketing. [w:] The Marketing Book, 55-83, Butterworth Heinemann Ltd. 1994.
  • Stoner J.A.F., Freeman E., Gilbert D.R., Jr.: Kierowanie. Warszawa: PWE 1997, s. 20.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004692

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.