Warianty tytułu
Specific's Service's Attributes
Języki publikacji
Abstrakty
Każdy proces zakupu jest poprzedzany mniej lub bardziej szczegółową oceną alternatywnych możliwości zakupu. Ocena produktów materialnych opiera się na takich cechach, jak kształt, kolor, rozmiar itp. W przypadku usług, ze względu na ich właściwości, ocena opierająca się na podobnych podstawach jest niemożliwa. Artykuł ma za zadanie wskazać najważniejsze różnice pomiędzy produktami materialnymi i niematerialnymi. (abstrakt oryginalny)
Before buying decision customer asses many alternatives. Taking into account material product typical evaluation bases on colour; figure; a.c. Regarding services such kind of assessment is impossible. This article concentrates on main differences between material product and service. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
117--135
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J. "Podstawy Marketingu", Instytut Marketingu, Kraków 1996.
- Daszkowska M. "Zarys marketingu usług", WUL, Lublin 1993.
- Kotler Ph. "Marketing" Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
- Kuczewska A. "Przedsiębiorstwa i zakłady usługowe w procesie transformacji gospodarki polskiej". Handel Wewnętrzny nr 3, 1994.
- Lanastre L., "Essentials of Marketing", McGraw-Hill, Book Company, England 1993.
- Payne A., Marketing usług.
- Parasurman A., Zeithaml V.A., Berry L.L., "How consumer evaluation process differer between good and services", AMA Service Marketing Conference Floryds 1981.
- Pluta-Olearnik M. "Marketing Usług", PWE, Warszawa 1993.
- Sesser W.E., Olsen R.P., Wyckoff D.D. "Measgent of Servece Operation", Allm and Boston, Mass. 1978.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005709