PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 1 | 169--177
Tytuł artykułu

Kształtowanie systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie

Autorzy
Warianty tytułu
The Concept of Marketing Information System
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono elementy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa (SIP), budowę i zasady działania systemu informacji marketingowej (SIM) opartego na bazach danych (database marketing) oraz metodę drążenia danych (data mining), jako nowoczesną technikę wyszukiwania informacji.
EN
The article includes a scheme of a marketing information system in the business concern. It shows the concept of database marketing and explains how it can be used to achive significant business benefits in co-operation with conventional marketing techniques. The article also looks at a new method (data mining) of selecting informations and its contribution to the marketing process. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006028

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.