PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 12 | nr 824 | 9--19
Tytuł artykułu

Marketingowa sprawność przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Efficiency of an Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono koncepcję efektywnego marketingu,który ma służyć podniesieniu sprawności przedsiębiorstwa. Omówiono warunki sprawnego działania przedsiębiorstwa, sposób reakcji na wyzwania konkurencyjnego otoczenia. Nowa koncepcja marketingu opiera się na tym, by wszystkie decyzje oparte były na informacji o kliencie i konkurencie oraz o własnej koncepcji wartości.
EN
The article presents basic problems concerning the marketing effectiveness of an enterprise. Special emphasis is given to the necessity of integrating the strategic and tactical aspects of undertaken actions. The methods of efficient enterprise activity on the market are also described. (original abstract)
Rocznik
Tom
12
Numer
Strony
9--19
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006483

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.