Warianty tytułu
Should Business Ethics Be Thought
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł jest próbą odpowiedzi na pytanie, czy należy nauczać etyki biznesu. Przedstawiono przypadki sytuacyjne, wykorzystane w trakcie zajęć w Polsko-Amerykańskiej Szkole Biznesu. Uczniowie byli zobligowani do wyboru jednej z czterech możliwych odpowiedzi. Preferencje jednych odpowiedzi nad innymi zmieniały się w czasie, co mogło świadczyć o zmianie sposobów postrzegania problemów etycznych i o zmianie postaw menedżerów w stosunku do kierowanej organizacji.
The way Polish managers understand business ethics was observed in class at Polish-American Schools of Business. Participants disscused cases. They had to choose one of four possible answers. Preferences and chosen answers changed from year to year, this can suggest that the way business ethics was seen by business leaders as well as their attitude to their organizations changed. The paper attempts answer the question whether business ethics should be touhgt at school. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Numer
Strony
151--155
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006933