Warianty tytułu
Infiltration of the Foreign Language Elements into the Czech Advertising Texts
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest znacznemu występowaniu anglicyzmów w tekstach czeskich reklam z celem sugestywnej reklamy. Tekst dotyczy słów z angielskimi przyrostkami -er oraz -ing, przyrostkami -x, ox, ex oraz elementu super. Artyku zawiera równiež przykłady niewłaściwych zastosowaä obcojŠzycznych elementów w tekstach reklam.
The communicate indicates considerable occurrence of English aspects in czech commercial texts with the aim of a deeper effect on the percipient. The text mentions words with English suffuxes -er and -ing, suffixes -x, -ox, -ex and the expression super. Examples of wrong use of foreign language asoects are dealt with as well. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Numer
Strony
191--193
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006938