PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 8 | 89--98
Tytuł artykułu

Produkt turystyczny hoteli "Orbis" projekt nowej oferty usługowej

Warianty tytułu
A Tourist Product of "Orbis" Hotels Project of a New Service Offer
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Do firmy "Orbis" S.A. należą 54 hotele zlokalizowane w 27 miastach Polskich. Większość hoteli to obiekty o standardzie międzynarodowym, które obok usług noclegowych oferują także usługi gastronomiczne i towarzyszące. Hotele "Orbis" wykorzystały wyniki kontrolnych testów usług hotelarskich do wprowadzenia analizy SWOT. Badanie to umożliwiło uwzględnienie zdań konsumentów na temat mocnych i słabych stron usług oferowanych przez hotele tej sieci. Najważniejszą rolę w promocji odgrywa tu działalność wydawnicza (katalogi, foldery, broszury) oraz wystawiennicza i targowa. Ważnym atutem jest dobra lokalizacja hoteli "Orbis" oraz dobrze wykształcona kadra kształtująca wizerunek firmy w oczach konsumentów. Natomiast najważniejszą słabą stroną jest wysoka cena usług. Autorki przedstawiły również propozycje zadań usprawniających usługi hoteli "Orbis". Należą do nich m.in. modernizacja zdekapitalizowanej bazy; zmiana przestarzałych struktur organizacyjnych; weryfikacja zatrudnienia kadry.
EN
The paper consists of five parts which involve: 1. a justification of conducting marketing surveys concerning an improvement services provided by hotels in new economic and social conditions in Poland following the reforms started in 1989, 2. a description of the "Orbis" hotel network which comprises 54 objects located in 27 towns in Poland, 3. a set of weaknesses, strengths, opportunities, and threats (SWOT analysis) in relation to the tourist product offered by "Orbis" hotels, which from the basis for the analysis and conclusions concerning the activity of the company, 4. an analysis of customer's expectations, obtained from marketing surveys, related to the required ways of development of hotel networks, 5. suggestions concerning improvements in the activity of "Orbis" hotels, including addressees of particular tasks, and a project of a new service offer based on the knowledge of customer's preferences and the desire to meet their demands. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
89--98
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008463

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.