Warianty tytułu
Assessment of Public Transport Performance Realized by MPK LTD. in Kraków : Self-Assessment by Carrier and Passenges Opinions
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono działania, jakie zostały podjete przez przewoźnika dla polepszenia punktualności, wprowadzenia do eksploatacji nowego taboru, czystości pojazdu, informacji dla klientów itp. Dokonano również prezentacji wyników przeprowadzonych przez dział marketingu badań ankietowych poświęconych tym problemom. Na końcu zwrócono uwagę na działania jakie należałoby podjąć, aby jeszcze bardziej poprawić jakość komunikacji zbiorowej w Krakowie.
The activities undertaken by carrier to improve punctuality, implement some new busses and trams, cleaness of vehicles and information for clients and so on are described in the paper. Some results of the inquiry for this problem is also presented. In particular, some results of inquire refering to general assessment of public transport performance, assessment of passenger information system, assessment of replacement transport service and tourists assessment on transport service and tickets offer are analysed. It is pointed at some activities to undertake to improve the quality of public transport in Kraków. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
167--186
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008688