PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 909 Wyznaczniki rozwoju przedsiębiorstwa - wartość, koszty, płynność | 79--84
Tytuł artykułu

Miary efektywności działu sprzedaży

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera przegląd wybranych sposobów konstruowania informacji umożliwiających ocenę efektywności decyzji menedżerów zarządzających działem sprzedaży. Zaprezentowane mierniki oceny regionów sprzedażowych i działu sprzedaży jako całości to: udział marży w sprzedaży i wskaźnik rentowności aktywów znajdujących się pod kontrolą menedżerów działu sprzedaży (ROAM - Return on Assets Managed).
EN
The article consists of chosen ways of information constructing, which are important for efficiency of managers' decision estimation, which manage of sales department. Presented measurements of regions' estimation and sales department as a whole are such as share of margin in sale and profitability assets measurement, which are under control of managers of sales department. (A.Ł.)
Twórcy
Bibliografia
  • Anderson R.E., Hair J.F., Bush A.J.: Professional Sales Management. New York: McGraw-Hill 1992, s. 489-517.
  • Dalrymple D.J., Cron W.L.: Sales Management. New York: Wiley & Sons 1992, s. 675-694.
  • Futrell Ch.: Sales Management. New York: Dryden Press 1994, s. 568-596.
  • Johnson E.M., Kurz D.L., Scheuing E.E.: Sales Management. New York: McGraw-Hill 1994, s. 463-466.
  • Kaplan R.S., Atkinson A.A.: Advanced Management Accounting. Prentice Hall 1998, s. 499-520.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009764

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.