PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | Systemy wspomagania organizacji SWO'2001 | 102--110
Tytuł artykułu

E-marketing - wykorzystanie technologii internetowej w działaniach marketingowych

Warianty tytułu
E-marketing - the Use of the Internet Technology in Marketing Activities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
E-marketing jest ogólnym określeniem szeregu działań marketingowych, obejmujących reklamę, komunikacje z klientem, budowanie świadomości marki, zaufania i lojalności klientów oraz zdobywanie nowych klientów, prowadzonych za pośrednictwem Internetu. E-marketing oddziaływuje na tradycyjny marketing w dwojaki sposób. Po pierwsze, zwiększa efektywność funkcji tradycyjnego marketingu. Po drugie, technologie e-marketingu wywołują zmiany w strategiach marketingowych.
EN
E-marketing is a general term for a wide array of activities - advertising customer communications, branding and relationship-building efforts, loyalty and retention programs, an more - all conducted over the Internet. E-marketing affects traditional marketing in two ways. First, it increase efficiency in traditional marketing functions. Second, the technology of e-marketing transforms many marketing strategies. The transformation results in new business models that add customer value and increase company profitability. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011050

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.