PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 17 Zachowania konsumentów a marketing | 117--160
Tytuł artykułu

Naśladownictwo społeczne i jego przejawy jako determinanty zachowań konsumentów (wyniki badań)

Warianty tytułu
The Social Emulatory Behavior and its Evidence as the Determinants of the Consumer`s Behavior- the Results of the Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przeprowadzone badania nad naśladownictwem społecznym dowiodły, że zjawisko to zajmuje ważne miejsce w obszarze zachowań konsumpcyjnych, a jego niektóre aspekty i przejawy wyznaczają kształt postępowania nabywców. W opracowaniu omówiono przejawy naśladownictwa społecznego w zachowaniach konsumentów na przykładzie województwa katowickiego.
EN
The paper presents some important problems concerning the consumers` emulatory behavior. The introductory part of this article focuses on the characteristics of this phenomenon from the point of view of the existing knowledge. It is also a basis for the second part of this paper which shows the results of the empirical research conducted on 500 adult Katowice inhabitants. These results are consistent with the conclusions of the previous studies dealing with the same problems and at the same time they supplement the present knowledge of this topic with the characteristics of different types of the emulatory behavior. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011685

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.