Czasopismo
2002
|
nr 941, t. 1 Agrobiznes 2002 : przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa
|
237--242
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Institutional and Organisational Changes in Polish Grain Market
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano zmiany w instytucjonalnej strukturze rynku zbóż i produktów zbożowych w Polsce. Omówiono przekształcenia organizacyjne w handlu przetworami zbóż.
The study enabled to made general characteristics of grain market in Poland and assess organisational, ownership and marketing changes in enterprises under consideration in the years 1990- 1999. Some suggestions about future transaformation directions in Polish grain sector were pointed out. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
237--242
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kohls R., Uhl J.: Marketing of agricultural products. Macmillan Publishing Company. New York. 1990.
- Kłosiewicz U., Słomińska B., Handel w Polsce według statystyk GUS i badań IRWiK. Marketing i rynek. 3/2000.
- Rynek wewnętrzny w 2000 r. GUS. Warszawa. 2001.
- Urban R. (red): Polski przemysł spożywczy. Analiza makroekonomiczna. Polska Federacja Producentów Żywności. IERiGŻ. Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012004