Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Economic Aspect of Integration of Value Chain (on the Example of System Heat Sector)
Języki publikacji
Abstrakty
Klient finalny, poszukując zaspokojenia swoich potrzeb, nabywa produkty i usługi oferowane przez przedsiębiorstwa. Popyt klientów tworzy możliwość funkcjonowania nie tylko bezpośrednich jego dostawców, ale także poprzednich ogniw w łańcuchu dostarczania wartości klientowi. Zrozumienie wartości oczekiwanej przez klienta to warunek spełnienia jego oczekiwań i uzyskania z tego tytułu przychodów. Zrozumienie sposobu tworzenia wartości w łańcuchu to warunek sprawnego przechwytywania wartości pieniężnych. (abstrakt oryginalny)
The ultimate customer buys products and services in order to satisfy her/his needs. This demand creates the opportunity to exist for his direct suppliers and to their suppliers. Understanding the value expected by the ultimate customer is the conditions sine qua non for a company to exist. But understanding the value chain itself is the condition to maximize the benefit pool of the company. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
385--390
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Hammel G., Prahalad C.K.: Przewaga konkurencyjna jutra. Warszawa: Business Press 1999.
- Obłój K.: Strategiczne wyzwania: tworzenie i zawłaszczanie wartości na rynku. "Master of Business Administration" maj-czerwiec 2001. Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie.
- Porter M.E.: Competitive advantage - creating and sustaining superior performance. The Free Press 1985.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012121