Czasopismo
2002
|
nr 941, t. 2 Agrobiznes 2002 : przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa
|
155--162
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Reasons for the Development of Food Brands
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie przyczyn szybkiego rozwoju marek handlowych artykułów żywnościowych.
The development of retail chains has begun in Poland, too. Because of this development store brands have become more popular and they are dangerous for manufactures. Sometimes it can be a chance for manufactures too. The main reasons of this expansion of the store brands are: consumers needs, retailers expecting of bigger profits and weakness of manufactures brands.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
155--162
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J.: Determinanty rozwoju marek pośredników, Handel Wewnętrzny nr 5-6. 1996.
- Błaszczak A.: Oby jak najtaniej, Rzeczpospolita nr 146. 2001.
- Domański Т.: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych, Warszawa. 2001.
- Drozd W., Martins Р., Kłosiewicz-Górecka U., Kwiatkowski Р.: Private Labels - szansa polskich producentów, akson.sgh.waw.pl, 02.03.2002.
- Dunne D., Chakravarthi M.: The New Appeal of Private Labels, Marketing i Rynek nr 12. 1999.
- Kłosiewicz U.: Marki handlowe w Polsce, Marketing i Rynek nr 6. 2000.
- Kotler Р.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa. 1994.
- Rozwadowska В.: Merchandising handlowy a merchandising producenta, Marketing i Rynek nr 1. 2000.
- Szulce H.: Struktury i strategie w handlu, Warszawa, s. 114. 1998.
- Waśkowski Z.: Uwarunkowania i konsekwencje rozwoju marek prywatnych." Marketing i Rynek" nr 7. 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013254