PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 9 | 34--36
Tytuł artykułu

Tworzenie systemu informacji marketingowej (1) : Badania marketingowe w działalności banku

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono przykład budowy bankowego systemu informacji marketingowej. Wyszczególnione dane wskazują na konieczność prowadzenia badań marketingowych w następujących przekrojach: 1) gromadzenie i analiza danych o klientach (indywidualnych i podmiotach gospodarczych), 2) analiza sytuacji ekonomiczno-finansowej banku, stosowanych przezeń instrumentów marketingowych oraz skuteczności ich oddziaływania, 3) analiza obszaru działania banku, 4) analiza konkurencji, 5) analiza otoczenia rynkowego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--36
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102548

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.