PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 45--48
Tytuł artykułu

Wyjątkowa wartość marki

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marka każdego produktu czy usługi ma swoją wartość. Oszacowanie jej wartości to często kluczowa sprawa dla rozwoju firmy. Pomaga w tym system opracowany przez brytyjską firmę Interbrand. W artykule przedstawiono zestawienie 60 czołowych, światowych marek pod względem wartości oszacowanych przez firmę Interbrand.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
45--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110450

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.