PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 1 | 41--45
Tytuł artykułu

Audyt - narzędzie kontroli marketingowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Co pewien czas przedsiębiorstwa muszą dokonywać krytycznego przeglądu swych ogólnych celów i sprawności marketingowej. Po odkryciu słabości w marketingu powinny rozpocząć dokładniejsze badania zwane audytem marketingowym w celu jego poprawy. Autorzy przedstawili przykłady stosowanych audytów marketingowych w praktyce według propozycji firm doradczych: Copernicus Marketing i Hawkes plc. Audyt marketingowy ze względu na kompleksowość analiz jest narzędziem kosztownym, dlatego też wiele przedsiębiorstw decyduje się na przeprowadzenie analiz na własną rękę (autoaudyt). W artykule omówiono etapy autoaudytu.
Rocznik
Numer
Strony
41--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110470

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.