PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 2 | 8--11
Tytuł artykułu

Wydarzenia marketingowe

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydarzenia marketingowe (z ang. marketing events), czyli organizowanie przez firmy atrakcyjnych imprez, to coraz bardziej powszechna forma nawiązywania dialogu z klientami. Są one związane z firmą lub produktem, oferują emocjonalne i fizyczne bodźce, które mają za zadanie zwiększyć grono sympatyków przedsiębiorstwa i jego wyrobów. Forma takiego dialogu z klientem stosunkowo szybko powoduje wzrost lojalności klientów. Autorzy artykułu omówili cechy charakterystyczne marketing events, które precyzują ramy tego instrumentu komunikacji, kategorie w zależności od tematyki i charakteru wydarzenia (business events, institutional events, special events, incentive events). Podjęto się również próby, aby usystematyzować czynniki, od których zależy powodzenie całego przedsięwzięcia.
Rocznik
Numer
Strony
8--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000110476

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.