PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2000 | nr 9 | 47--60
Tytuł artykułu

Zewnętrzne uwarunkowania kształtowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce - analiza mikrootoczenia

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jest to analiza dotycząca podstawowych czynników kształtujących mikrootoczenie banku. Okazuje się, iż w ostatnich latach zauważono stały wzrost depozytów złotowych, nieco słabszy walutowych (tabela zestawiająca dane za lata 1993-1999). Udział oszczędności w stosunku do PKB jest ciągle niski. Należy też uwzględnić możliwości lokowania nadwyżek pieniężnych w innych instytucjach finansowych (konkurencja nie tylko wewnątrz sektora bankowego), dotyczy to w Polsce głównie firm ubezpieczeniowych, funduszy emerytalnych, funduszy inwestycyjnych. Jeśli chodzi o kredyty to nastąpił szybki przyrost wartości kredytów udzielanych indywidualnym klientom (tabela danych za lata 1993-1999).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
47--60
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111108

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.