PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 6 | 45--47
Tytuł artykułu

Badania satysfakcji klientów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badania ankietowego, jakie naukowcy z Uniwersytetu w Bernie przeprowadzili w drugiej połowie 2000 r. wśród 282 dużych i średnich przedsiębiorstw szwajcarskich. Ich celem była odpowiedź na pytania: czy i w jaki sposób przedsiębiorstwa śledzą poziom zadowolenia wśród swoich klientów, jakie znaczenie przypisują tym badaniom, w jaki sposób wykorzystują wyniki, jakie korzyści uzyskują dzięki mierzeniu satysfakcji klientów.
Rocznik
Numer
Strony
45--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000111619

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.