PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 22--25
Tytuł artykułu

Złożone poznawanie klienta

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dysponując wiedzą na temat zachowań konsumentów oraz procesu przyswajania przez nich informacji można oddziaływać na potencjalnych nabywców poprzez stosowanie określonych instrumentów. Proces percepcji charakteryzują bardzo złożone modele, które wykorzystywane są przy wyborze odpowiednich instrumentów promocji w celu zapewnienia wysokiej skuteczności działań promocyjnych. W artykule omówiono te modele.
Rocznik
Numer
Strony
22--25
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112053

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.