PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 5 | 11--14
Tytuł artykułu

Jakość normatywna w zarządzaniu przedsiębiorstwem usługowym

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pod pojęciem jakości normatywnej rozumiemy jakość wyrażoną w formie zestawu dyrektyw, instrukcji, procedur, wskazówek, nakazów i norm mających na celu egzekwowanie złożonych przez twórców systemu parametrów funkcjonowania i sposobu reagowania na odchylenia od stanu złożonego. Autor podejmuje dyskusję na temat normatywnego sposobu oceny jakości wyróżniając jego wady, które ujawniają się w sposób szczególnie wyraźny przy przedsiębiorstwach usługowych, oraz zalety.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112129

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.