PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 3 | 23--47
Tytuł artykułu

Społeczna odpowiedzialność biznesu - idea i rzeczywistość

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia kwestie idei społecznej odpowiedzialności biznesu, rzadko poruszane w polskim piśmiennictwie ekonomicznym i niedostatecznie uwzględniane w modelu transformacji naszej gospodarki. Ustala relacje między ideą społecznej odpowiedzialności biznesu i paradygmatem ekonomii klasycznej. Przedstawiono rozwój idei w czasie, jej współczesną interpretację oraz argumenty przeciw i na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. Przeanalizowano wybrane relacje biznes-rząd w okresie transformacji gospodarki w Polsce.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000112476

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.