PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 42--44
Tytuł artykułu

W poszukiwaniu przedsiębiorczości

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tłumaczenie artykułu Maletz'a M.C., Nohria N.: Manaring in the whitespace, "Harvard Business Review", February 2001, s. 102-111. Zaprezentowano w nim wyniki badań nad tzw. białą przestrzenią w organizacji: dużym, wolnym i nie zagospodarowanym terytorium, gdzie reguły są niejasne, budżety nie istnieją, a strategia tam nie sięga. Jest to ten obszar działania w firmie gdzie liczą się innowacyjność i przedsiębiorczość. Pytanie badawcze autorów brzmiało: co daje lepsze efekty w organizacji - przedsiębiorczość i kreatywność, czy postępowanie zgodne z wypracowanymi regułami działania?
Rocznik
Numer
Strony
42--44
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113083

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.