PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 7--11
Tytuł artykułu

Sprzedać więcej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesny marketing, szukając wszelkich możliwych dróg mogących prowadzić do zwiększenia sprzedaży, bardziej precyzyjnie podchodzi do kwestii motywacji handlowców. Umiejętne programy handlowe potrafią przenieść ciężar sprzedaży z barków producenta na barki handlowca. W artykule omówiono kolejno programy handlowe skierowane do trzech zasadniczych grup odbiorców: handlowców pracujących w terenie, dystrybutorów/hurtowników i detalistów, ich cele oraz instrumenty handlowe najczęściej stosowane.
Rocznik
Numer
Strony
7--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113212

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.