PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2001 | nr 11 | 23--31
Tytuł artykułu

Jakość wyrobów i usług jako zagadnienie etyczne: aspekty techniczne i ekonomiczne

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W warunkach rynkowej walki konkurencyjnej przy stosowaniu podobnych technologii wytwórczych można wygrać etyką, która jest sferą niewidocznej kultury przedsiębiorstwa. Zagadnienia, które zostały poruszone w artykule to: jak należy rozumieć etykę w działalności gospodarczej, zaufanie jako fundamentalna wartość etyczna w firmie, kodeks etyczny a jakość wyrobów i usług, koszty braku jakości i koszty braku etyki w korporacji, symptomy etycznej i nieetycznej działalności firmy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000113607

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.