PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 6 | 22--26
Tytuł artykułu

Powrót do źródeł?

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
CRM (Customer Relations Management) jest strategią współczesnego marketingu, wprowadzaną między innymi w bankach, której podstawowym celem jest zrealizowanie z jednym klientem wielu transakcji poprzez określenie jego wartości i utrzymanie go w dłuższym okresie. W artykule zwrócono uwagę na metody określania wartości klienta oraz typowe sposoby komunikowania się z nim. Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) nawiązuje do czasów, gdy sprzedawca w sklepie doskonale znał potrzeby mieszkańców, przenosząc te relacje na skalę globalną.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114292

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.