PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 7 | 14--16
Tytuł artykułu

Trzeba (się) przejąć, Zarządzanie personelem a integracja przedsiębiorstw w trakcie fuji i przejęć (1)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono, co decyduje najczęściej o sukcesie fuzji i przejęć. Autorka przedstawia w jakim stopniu decyduje o sukcesie sposób zarządzania personelem. W niniejszej części artykułu wyjaśniono dlaczego sposobów zarządzania personelem ma duże znaczenie podczas realizacji fuzji i przejęć. Podkreślono problemy ze względu na różnice kulturowe, różnice w kulturze organizacyjnej, różnice w stylach zarządzania. Wyszczególniono główne błędy popełniane przez kadrę zarządczą firmy przejmującej. Zwrócono uwagę, że kadra menedżerska popełnia częsty błąd, polegający na poszukiwaniu sposobów likwidacji problemów, które już się pojawiły, zamiast znajdywać rozwiązania, które zapobiegłyby ich powstaniu.
Rocznik
Numer
Strony
14--16
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115037

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.