PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 7-8 | 62--78
Tytuł artykułu

Metodologiczne problemy kształtowania strategii marketingowej jednostki przestrzenno-administracyjnej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono marketingową strategię funkcjonowania miasta (regionu) - założenia i etapy kształtowania. Przedstawiono metody analizy strategicznej jednostek przestrzenno-administarcyjnych, ogólną koncepcję marketingu-mix miasta (regionu), szczegółowe koncepcje terytorialnego marketingu-mix oraz organizację działalności marketingowej w jednostkach przestrzenno-administracyjnych.
Rocznik
Numer
Strony
62--78
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115336

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.