PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 6 | 23--27
Tytuł artykułu

Ocena satysfakcji klienta z usług doradczych (I) : Modele jakości usług

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest sprawdzenie, czy i w jakim stopniu pomiar satysfakcji klienta oparty na zasadach metody SERVQUAL będzie przydatny do doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością w firmie świadczącej wyspecjalizowane usługi doradcze. Scharakteryzowano kilka najbardziej podstawowych modeli opisujących jakość usług świadczonych na rzecz konsumenta.
Rocznik
Numer
Strony
23--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117577

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.