PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 7 | 42--44
Tytuł artykułu

Call center na własny czy cudzy rachunek?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy posiadanie i utrzymanie call center jest opłacalne? Przedstawiono uproszzoną analizę, która pozwoli firmom zorientować się, czy stosowany przez nią model biznesowy (call center in house i w outsourcingu) jest efektywny finansowo, a firmom planującym inwestycję umożliwi wybór odpowiedniego modelu.
Rocznik
Numer
Strony
42--44
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000117915

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.