PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 28 | 22--24
Tytuł artykułu

Sieć niedomówień

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono funkcjonowanie oraz możliwości, jakie stwarzają telefoniczne centra obsługi klienta. Call centres są nieodzownym elementem w strukturach banku, można wskazać kilka banków, które dzięki takiemu systemowi znalazły swoje miejsce na rynku. Polski rynek z wykorzystaniem call centre staje się coraz bardziej atrakcyjny także dla zagranicznych korporacji.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121570

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.