PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | 8 | 219--225
Tytuł artykułu

Budowa trwałych związków z klientem jako element wspomagający zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie

Autorzy
Warianty tytułu
Building Constant Customer Relations as an Element Supporting Logistics Management in an Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano relacje z klientami jaki jeden z istotnych elementów wspomagających zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie.
EN
The article describes customer relations as one of the most important elements supporting logistics management in the enterprise.
Czasopismo
Rocznik
Tom
8
Strony
219--225
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bishop B.: Marketing globalny ery cyfrowej, PWE, Warszawa 2001.
  • Dyche J.: CRM. Relacje z klientami, Addison-Wesley Information Technology Series, Helion, Warszawa 1999.
  • http://www.ccrm.org/index.cfm [04.04.2003].
  • Lech P.: Zintegrowane systemy zarządzania ERP/ERPII, DIF1N, Warszawa 2003.
  • Mazur A., Jaworska K., Mazur D.: CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami, MADAR, Zabrze 2001.
  • Skowrońska A.: Zarządzanie zintegrowanym łańcuchem dostaw a zmiany w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, w: Logistyka przedsiębiorstw w warunkach przemian, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław 2002.
  • Witkowski J.: Zarządzanie łańcuchem dostaw - koncepcje procedury doświadczenia, PWE, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000088575072

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.