PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 25 | 36--37
Tytuł artykułu

Na kłopoty call centre

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każdy szanujący się bank czy instytucja finansowa posiada dzisiaj dział call centre. Dobrze wyszkolony konsultant zapewnia szybką i skuteczną pomoc klientom, w sposób bezpośredni wpływając na wizerunek firmy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
36--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096568880

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.