PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 7 | 13--16
Tytuł artykułu

Kredyt z telefonu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zewnętrzne call center dla rosnącej liczby instytucji finansowych staje się najatrakcyjniejszą drogą dotarcia do klienta i zaoferowania swoich ustug, ze względu na dużą skuteczność przy relatywnie niskich kosztach. Coraz więcej klientów banków i towarzystw ubezpieczeniowych korzysta z tej drogi komunikacji i podejmowania transakcji. Coraz rzadsze są obawy przed zawieraniem umów tą drogą. Zaawansowana technologia pozwala na takie administrowanie bazami danych i nagrywanymi rozmowami, że instytucja finansowa uzyskuje potwierdzenie zawarcia umowy. Sprzedaż produktów finansowych musi spełnić szereg wymogów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych, prawa bankowego, ubezpieczeniowego, konsumenckiego i innych. W przypadku sprzedaży przez outsourcingowe call center szczególnie ważne jest doprecyzowanie procedur tak, aby wykluczyć popełnienie błędu w którymkolwiek z tych obszarów. Tego typu kampanie telemarketingowe, jak każda sprzedaż, wymagają również odpowiedniej dbałości o efektywność, rentowność i jakość oraz bieżącego dopasowywania oferty do oczekiwań klientów.
Rocznik
Numer
Strony
13--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102756985

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.