PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 11 | 86--89
Tytuł artykułu

Emocje kreują sukces marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy kupić produkt markowy, czy też zadowolić się niemarkowym? Takie pytania często zadają sobie konsumenci przy półce sklepowej. To, jakie emocje wiążą się z daną marką w chwili podejmowania decyzji przez konsumenta, może mieć kluczowe znaczenie. Głównymi celami badania „Co Polacy sądzą o marce 2006" było poznanie czynników branych pod uwagę przez konsumentów podczas robienia codziennych zakupów, poznanie zmian w stosunku konsumentów do marki i produktów markowych w porównaniu do roku 2005 oraz określenie skali, przyczyn i korzyści płynących z nabywania produktów markowych. Ponadto ważnym celem było poznanie czynników emocjonalnych związanych z marką.
Rocznik
Numer
Strony
86--89
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109777220

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.