Warianty tytułu
Advertising Media and Criteria of Theirs Choice
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowano cechy charakterystyczne podstawowych środków przekazu reklamowego i kryteria ich wyboru. W decydującym stopniu na sukces prowadzonych działań reklamowych wpływają wady i zalety różnych mediów oraz informacje o czynnikach wyboru właściwego środka przekazu z punktu widzenia możliwości realizacji przyjętego celu reklamy
Characteristic features of basic advertising media were presented in this paper. Advantages and disadvantages of advertising media influence on successful marketing activity were described.(KZ)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
115--121
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Aaker D.: Admod- an advertising decision model. Journal of Marketing Research February, 1975.
- Belch G.E., Belch M.A.: Introduction to advertising and promotion management. Boston, Irwin Homewood; 1990, s. 288.
- Bloom D.: Area Allocation System for advertising money. Admap January, 1978.
- Bovee C.L., Arens W.F.: Contemporary advertising, Boston, Irwin Homewood; 1992.
- Czarnecki A., Nowacki W.: Wybór mediów reklamy. Marketing i Rynek nr 7-8/1995.
- Janiszewska A.: Reklamowe supermedium. Aida nr 1/1995.
- Kall J.: Reklama. Warszawa, PWE, 1994.
- Kotler Ph.: Marketing- analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa, Gobethner & Ska, 1994.
- Machowiak J.: Szturm na dwie półkule. Businessman Magazine nr 6/1995.
- Sznajder A.: Sztuka promocji- czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swojš firmę. Businessman Book Warszawa, 1993, s. 170.
- Szymborska A.: Medium na specjalne okazje. Businessman Magazine nr 12/1994.
- Watson R.J.: Marketing. Edinbrough, Chamber of Commerce Series, 1988, s. 96.
- Wilmhurst J.: The fundamentals of advertising. London, Heinemann; 1985, s. 182.
- Zabielska I.: Jak statki na niebie. Businessman Magazine nr 9/1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111521690