PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 5 | 115--121
Tytuł artykułu

Środki przekazu reklamowego i kryteria ich wyboru

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Advertising Media and Criteria of Theirs Choice
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaprezentowano cechy charakterystyczne podstawowych środków przekazu reklamowego i kryteria ich wyboru. W decydującym stopniu na sukces prowadzonych działań reklamowych wpływają wady i zalety różnych mediów oraz informacje o czynnikach wyboru właściwego środka przekazu z punktu widzenia możliwości realizacji przyjętego celu reklamy
EN
Characteristic features of basic advertising media were presented in this paper. Advantages and disadvantages of advertising media influence on successful marketing activity were described.(KZ)
Rocznik
Numer
Strony
115--121
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Aaker D.: Admod- an advertising decision model. “Journal of Marketing Research” February, 1975.
  • Belch G.E., Belch M.A.: Introduction to advertising and promotion management. Boston, Irwin Homewood; 1990, s. 288.
  • Bloom D.: Area Allocation System for advertising money. “Admap” January, 1978.
  • Bovee C.L., Arens W.F.: Contemporary advertising, Boston, Irwin Homewood; 1992.
  • Czarnecki A., Nowacki W.: Wybór mediów reklamy. “Marketing i Rynek” nr 7-8/1995.
  • Janiszewska A.: Reklamowe supermedium. Aida nr 1/1995.
  • Kall J.: Reklama. Warszawa, PWE, 1994.
  • Kotler Ph.: Marketing- analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa, Gobethner & Ska, 1994.
  • Machowiak J.: Szturm na dwie półkule. “Businessman Magazine” nr 6/1995.
  • Sznajder A.: Sztuka promocji- czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swojš firmę. “Businessman Book” Warszawa, 1993, s. 170.
  • Szymborska A.: Medium na specjalne okazje. “Businessman Magazine” nr 12/1994.
  • Watson R.J.: Marketing. Edinbrough, Chamber of Commerce Series, 1988, s. 96.
  • Wilmhurst J.: The fundamentals of advertising. London, Heinemann; 1985, s. 182.
  • Zabielska I.: Jak statki na niebie. “Businessman Magazine” nr 9/1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111521690

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.