PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 22--26
Tytuł artykułu

Apple: Użytkownicy mają głos

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor pisze, że z powodu ludzkiej niechęci do zmian wyzwanie, przed jakim stanęła w 2002 roku marka Apple, nie było łatwe. Jej celem było przekonanie użytkowników pecetów, żeby porzucili swoje komputery, z którymi oswajali się przez lata, i zaczęli korzystać z zupełnie im nieznanych Maków. Przekonanie użytkowników konkurencji, żeby zaczęli korzystać z usług lub produktów oferowanych przez firmę, jest jednym z najtrudniejszych zadań, przed jakim staje każda marka. Okazuje się, że bardzo niechętnie dokonujemy zmian, kiedy przyzwyczaimy się już do korzystania z jednej marki lub produktu. Dzieje się tak również wtedy, kiedy ma on wady, których istnienia jesteśmy w pełni świadomi. Siła przyzwyczajenia jest jednak tak wielka, że większość z nas raczej zgodzi się na znane i oswojone już zło, zamiast podjąć ryzyko i spróbować czegoś nowego.
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113006487

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.