PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 72--76
Tytuł artykułu

Klienci o telesprzedawaniu

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka prezentuje wyniki badań, z których wynika, że najwięcej klientów, bo aż 95%, zetknęło się z reklamą w telewizji. Kolejne popularne wśród klientów kanały komunikacji to reklama w prasie - 82,3%, na tablicach i billboardach - 76,1% i w radiu - 73,5%. Z telemarketingiem zetknęło się odpowiednio 25,7% ankietowanych, co jest wynikiem bardzo dobrym, ponieważ ten kanał komunikacji nie ma możliwości dotarcia do tak dużej liczby klientów, jak np. telewizja. Zaletą telemarketingu, zdaniem autorki, może być fakt, że ta forma sprzedaży może docierać tylko do wyselekcjonowanej wcześniej grupy klientów, których obejmuje konkretna baza danych. Taka grupa na pewno jest lepiej określoną grupą docelową niż miliony telewidzów.
Rocznik
Numer
Strony
72--76
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113105725

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.